نام کارتون : Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار کارتون : ۲۰۱۳

مدت زمان انیمیشن : ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان کارتون : در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

url

 

25070440

despicable-me-2-2013-720p-h

 

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۵۱۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

.

 




ارسال توسط احمد عیوضی

 

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-mihandownload.com_.jpg

نقد و بررسی کامل بازی محبوب FIFA 2014

پیش خرید نسخه اصلی بازی اضافه شد FIFA 2014 

دانلود رایگان بازی FIFA 14 برای کامپیوتر + کرک

| نسخه دمو قابل بازی - نسخه اصلی و کامل به زودی ... |

2014ویژگی های جدید فیفا
'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.
کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.
Active Fans
طرفداران می توانند این بازی را با فعالیت بیشتر تاثیر گذارد، به عنوان مثال، آنها می توانند مواد غذایی به زمین و بع داز پرتاب شما می توانید به آنها واکنش نشان دهید - اگر واکنششان بد است میتوانید بازی را به تعلیغ بیندازید و یا کنسل کنید و در صورتی ک هواداران شما این کار را بکنند شما جریمه خواهید شد.

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-6-mihandownload.jpg

جهت خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif 

--------------------------------------------------------------------------------

buybig1.gif

 

 

 

FIFA 14 Fully Dynamic Weather

آب و هوا به طور کامل واقعی است به طوری  که در آن یک روز آفتابی به طور ناگهانی تاریک می شود (شما می توانید از سایه ابرها بر روی زمین را ببینید) و ناگهان ممکن است  باران ببارد. گاهی اوقات نیز وقتی بارانی هست باران قطع میشود و هوا ممکن است آفتابی شود.ممکن است ابری هم بماند.

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-8-mihandownload.jpg

 

 

 

Kiss Your Jersey Badge Celebration

شما این قابلیت را دارید که پیراهن خود رو ببوسید.این کار یکی از محبوب ترین کار ها پس از گل زدن است و پیراهن ها به صورت سه بعدی تکان میخورند.

 

Stadium Creation Centre

شما میتوانید استادیوم برای تیم خود بسازید و به صورت آفلاین و آنلاین ازون استفاده کنید.

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-5-mihandownload.jpg

 

 

FIFA 14 Press Conferences and Interviews

پس از بازی مصاحبه و کنفرانس مطبوعاتی که در آن شما می توانید پاسخ سوالات رسانه ای را بدهید و بازکنان میتوانند مصاحبه کنند.به صورت واقعی و بسیار جذاب.

 

Technical Area Cinematics

نمایش صحنه های سینمایی تر از نیمکت بازی که قابلیت بسیار با حالی هست و  مربی شما و دیگر بازیکنان در تماشای بازی مینشینند و گاهی اوقات هم واکنش نشان میدهند!!!

 

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-3-mihandownload.jpg

 

در بازی های قبلی و در هنگام دویدن مدافعان فضای زیادی بین آن ها ایجاد می شد که چنین اتفاقی منجر به این می شد که مهاجمان با حرکت های کاملا تکراری به راحتی از بین فضاهای ایجاد شده عبور کرده و زدن گل ها نیز راحت شود. این چیزی است که تیم سازنده قصد تغییر و سر و سامان دادن به آن را در این نسخه دارد.

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-7-mihandownload.jpg

 

 

امسال FIFA 14 تمرکز بسیاری بر روی سرعت بازیکنان گذاشته است. سال گذشته بود که برای اولین بار شاهد استفاده از قابلیت First Touch Control در قسمت ۱۳ بودیم و حال امسال در یک پیشرفت خوب توانایی دریبل فوتبالیست ها بسیار گسترش یافته است.

این بار دیگر به مدت طولانی در هنگام دویدن توپ به پاهای بازیکنان نمی چسبد ، در حقیقت این بار تاکید بیشتر بر روی مهارت های فردی بازیکنان با توپ است که باعث می شود نحوه ی حرکت کردن با توپ را بسنجید. به عنوان مثال بازیکنانی مثل لیونل مسی ، گرت بیل و کریستیانو رونالدو انواع و اقسام دریبل ها و کنترل با توپ را به راحتی و به زیبایی انجام می دهند. در حالی که بازیکنانی که کم تر حرکت با توپ و دارای مهارت پایین تری هستند این فرصت را به مدافعان حریف می دهند که از پشت آن ها را گرفته و در مواقع بسیار توپ را از دست می دهند.

همراه با چنین چیزی ، شاهد ویژگی جدیدی نیز با نام 'Sprint Dribble Turns' ( یعنی توانایی دریبل با حداکثر سرعت دویدن ) نیز خواهیم بود که به بازیکن این اجازه را می دهد که با هر سرعتی که در حال حرکت است بتواند به سرعت در هر جهت مانور دهد. با ترکیب چنین ویزگی هایی این بار EA تاکید کرده است که نقش هافبک ها در بازی بیشتر خواهد شد.

شما در حال حاضر واقعا قبل آن که بتوانید بازیکنان حریف را به وسیله ی دریبل از سر راه بردارید باید در مورد چگونگی دریبلی که می زنید فکر هم کنید. در حال حاضر زمانی که شما بخواهید دریبلی بدون هیچ گونه فکری بزنید  بازیکنانتان به طور خودکار به قسمت بیرونی توپ ضربه خواهند زد و چنین چیزی فرصت خوبی به مدافعان خواهد داد. بنابر این همان طور که اشاره شد باید در هنگام دریبل زدنی موفق کاملا در مورد چگونگی آن نیز فکر کنید.

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-2-mihandownload.jpg

 

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif
 

--------------------------------------------------------------------------------

buybig1.gif

  

 

جذاب ترین و به احتمال زیاد بخشی که باعث می شود در سیستم های این بازی انقلابی به وجود آید قابلیت Protect The Ball یا همان حفظ توپ است که همان طور که از نامش مشخص است به بازیکنان مدافع این اجازه را می دهد که با توانایی و قابلیت هایی که دارند بتوانند بدون در نظر گرفتن سرعت و دریبل بازیکن حریف توپ را از چنگ وی در بیاورند. البته همین ویژگی به طور بر عکس در بازی پیاده شده و بازیکنان مهاجم نیز می توانند با توجه به میزان آمادگی خود توپ را بیشتر حفظ کنند.

نبرد هافبک ها :

با FIFA 13 بود که EA هوش مصنوعی جدیدی را در بخش حمله معرفی کرد که یک گام مهم در هوش مصنوعی بازیکنان برداشته شد و در زمین بازیکنان خودی با جایگیری های خوب خود کمک شایانی به شما می کردند. حال این بار با قسمت ۱۴ شرکت EA آمده تا راه دفاع تیمی را بهبود بخشد. گفتیم که سیستم حمله بازیکنان خودی را مجبور می کرد که برای خود فضا ایجاد کنند ، حال این بار هوش مصنوعی تیمی مدافعان فرصتی خواهند داشت تا جلوی چنین فضاهایی را بگیرند و بر ضد مهاجمان شوند.

اگر FIFA 13 را تجربه کرده باشید حتما متوجه شده بودید که چگونه مدافعان حریف یک هکتار به بازیکنان حمله ی شما فضا می دادند ! و چنین موقعیت های باد آورده ای به راحتی باعث می شد که بازیکنان شما بدون آن که کنترلی هم بر رویشان داشته باشید به راحتی از این فضاها استفاده کرده و شما هم به راحتی به آن ها پاس دهید.

اما این بار سازندگان وعده داده اند که هوش مصنوعی بر خلاف گذشته این قدر ساده لوحانه نخواهد بود و با معرفی ویژگی Teammate Intelligence به طرز چشم گیری تغییر را در بازی احساس خواهید کرد.

در FIFA 13 راهی که مدافعان می پیمودند واقعا خیلی کلیشه ای و از پیش تعیین شده بود و همیشه نیز شکاف بزرگی بین مدافعان ، هافبک ها و مهاجمان وجود داشت . اما این بار در این نسخه نقش مدافعان در بای سازی بسیار کلیدی تر شده است و با فضاهایی که برای خود ایجاد می کنند همواره فضایی را برای دریافت پاس خواهند داشت  که این بدان معنا است که نبرد هافبک ها بسیار بیشتر از قبل شده است.

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-1-mihandownload.jpg

 

 

 

 

البته با نگاهی به این قابلیت ها شاید بتوان گفت که با چنین هوش مصنوعی پس چگونه می توان موقعیت گل ایجاد کرد این همان نکته ای می باشد که سازندگان هم به آن اشراف دارند و اعلام کرده اند که سیستم قسمت ۱۴ سخت تر نشده است بلکه سرگرم کننده تر می باشد . یعنی این که برای رسیبدن به گل باید راه های متنوعی را تجربه کنید نکته ای که EA  SPORTS در مورد آن می گوید که خارج از عرف بازی های جدید می باشد.

Pure Shot قسمت دیگری از ویژگی های جدید FIFA 14 را نمایان می کند که باعث می شود شوت نقش مهمی را در این نسخه داشته باشد. این و در حال حاضر بازیکنان باید اطلاعات کافی برای تنظیم حرک گام هایشان و زاویه ی شوت زدن داشته باشند تا توپ در بهترین موقعیت ممکن به تور دروازه بچسبد. با این که چندان اطلاعات قابل توجهی از این بخش اعلام نشده ولی EA امیدوار است که با چنین ویژگی های FIFA 14 را به یک تجربه ی رضایت بخش و با ارزش تر تبدیل کند.

 

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-13-mihandownload.jpg

 

 

شوت زدن هنوز هم با فشار دادن دکمه های B/Circle کار می کند اما این بار زمان بندی درست باعث ایجاد گل های مختلفی خواهد شد. شوت ها از راه دور و با متعادل ، شوت های با عجله که اc طریق ریباند توپ به وجود می آید و بیشتر T جزو از این ویژگی ها هستند که باعث تغییراتی در نحوه گل زدن می شوند. با چنین ویژگی شما همیشه از به ثمر رساندن گل های عالی احساس نشاط خواهید داشت.

 

EA  SPORTS در مورد ویژگی ball physics ( فیزیک توپ ) می گوید :

  ما یک بار بر روی فیزیک توپ تحقیق کردیم و متوجه شدیم که شبیه سازی با چنین ویژگی در قسمت های گذشته انجام داده بودیم اشتباه بوده است. به همین علت در FIFA 14 سیستم نونما شده ای از ویژگی Real Ball Physics ( فیزیک واقعی توپ ) را خواهید دید.

این ویژگی نونما شده باعث می شود که ضربه زدن به توپ ، چرخش با توپ و حرکت با توپ سخت تر از قبل شود. این عوامل باعث شده تفاوت چشم گیری در بازی به وجود آید و بسیار واقعی تر شود وبه عنوان مثال زمانی که توپ در هوا در حال حرکت می باشد بستگی به ضربه ای که به آن زده اید و یا سرعت باد نمی توان محل فرود آن را پیش بینی کرد. همچنین با استفاده از این سیستم هر بازیکن باید با استفاده از فیزیک بدنش توپ را حمل کند و از خط دفاع بگذرد.

 

انقلابی در راه است :

مسلما بخشی که طرفداران FIFA هر سال پیشرفت های خوبی را از آن می خواهند قسمت Career Mode است که در این سال بهبود فراوانی داشته و یک گام بزرگ و رو به جلو را برای این فرنچایز شبیه ساز ورزشی خواهد داشت.

رابط کاربری ویژگی است که پیدا کردن بازیکنان را راحت تر از قبل خواهد کرد و به شما این اجازه را می دهد که در هنگام نقل و انتقالات با یک جستجوی ساده بازیکنانی را بیابید که به سبک بازی تیم شما بخورند. البته فعلا از قابلیت رابط کاربری صحبت زیادی نشده و سازندگان اعلام کرده اند که در ماه های بعد اطلاعات بیشتری را رونمایی خواهند کرد اما این یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی است که تیم سازنده  تاکنون آن را انجام داده است.

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-12-mihandownload.jpg

 

 

فراتر از این حرف ها باید گفت که FIFA 14 را می توان تاثیر گذار ترین عنوان در تاریخ این سری نامید. البته این عنوان فعلا برای پلتفرم های نسل فعلی تایید شده و رویایی نسل بعدی هنوز محقق نشده است. چنین اتفاقی باعث شده تا نگرانی هایی در مورد وضعیت فعلی موتور FIFA 14 به وجود آید که Channon تهیه کننده ی بازی در این مورد می گوید :

ما واقعا از ابزاری که برای ساخت بازیمان داریم خوشحال هستیم . ما همیشه در حال تکمیل تکنولوزی که داریم می باشیم و راه هایی برای بهبود آن یز در سر می پروارنیم و در حال حاضر باید بگوییم که هیچ گونه نگرانی در مورد شرایطی که با این موتور داریم  نداریم. فعلا نیز هیچ گونه اظهار نظری برای عرضه ی بازی در نسل بعدی را نیز نمی خواهیم اعلام کنیم.

 

در آخر اگر بخواهیم نگاهی گذارا به ویژگی های اولیه FIFA 14 داشته باشیم باید گفت با عنوانی روبرو هستیم که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد.عنوان FIFA 14 تا به این لحظه برای پلتفرمهای PC/PS3/Xbox360 مشخص شده است.

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-11-mihandownload.jpg

 

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-4-mihandownload.jpg

http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-9-mihandownload.jpg
http://exirstore.ir/wp-content/uploads/2013/08/FIFA-2014-10-mihandownload.jpg

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif
 

--------------------------------------------------------------------------------

buybig1.gif


 

لینک های دانلود




ارسال توسط احمد عیوضی

 

پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons (فصل اول)

خلاصه داستان: پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds Toons) نام سریال کارتونی محصول کشور فنلاند می‌باشد که فصل اول آن در قالب ۵۲ قسمت در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ از شبکه‌های تلویزیون مختلف در سراسر دنیا پخش شده است. این مجموعه کارتونی برگرفته از سری بازی‌های کامپیوتری به همین نام (پرندگان خشمگین) می‌باشد که در سراسر دنیا طرفداران بیشماری را دارد و جزو پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری در تاریخ به شمار می‌رود. جالب است بدانید همچنین یک پارک تفریحی همراه با شخصیت‌های جذاب این بازی نیز در فنلاند ساخته شده است. داستان از آنجا شروع می‌شود که پرندگان خشمگین درحال نگهداری از تخم‌های شان هستند که حواسشان به پروانه‌ای پرت می‌شود و خوک‌های سبزی از موقعیت آن‌ها سو استفاده کرده و تخـــم هایشان را دزدیدند. پرنــدگان قسم جان خوردند که تا عمر دارند و خوک‌ها هم زنده‌اند درجای خود نمی‌ایستند و فقط و فقط حمله می‌کنند…

 دانلود:

.:: پرندگان خشمگین :: Angry Birds Toons :: کیفیت عالی HD 720p ::.

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱ :        Embedupload   Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013دانلود قسمت ۲ :        Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۳ :       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۴ :       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۵ :       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۶:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۷:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۸:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۹:       Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۰:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۱:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۲:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۳:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۴:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۵:    Embedupload    Direct Link

download دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013 دانلود قسمت ۱۶ :    Embedupload    Direct Link




ارسال توسط احمد عیوضی

SpongeBob SquarePants 480p DVDRip Mkv

دانلود با لینک مستقیم

هر پنج شنبه منتظر آپدیت جدید باشید |

قسمت های 18 تا 23 اضافه شدند

 

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

 

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

کیفیت : ۴۸۰p DVDRip

دوبله فارسی

IMDB

 

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

----------------------------------------------

 

معرفی کامل سریال :

شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است تماس نزدیک دارد. تفریحات مورد علاقه‌ی باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است. او در یک آناناس زندگی می‌کند.

پاتریک نزدیک‌‌ترین دوست باب اسفنجی است. او معمولا موجودی ابله به تصویر کشیده می‌شود اما گاهی جملاتی فرای انتظار در دیالوگ‌هایش بیان می‌کند. او شغل خاصی ندارد و زیر یک سنگ زندگی می‌کند. از تفریحات مورد علاقه‌ی پاتریک می‌توان به شکار عروس دریایی اشاره کرد. در بخشی از قسمت‌ها پاتریک علاوه بر بلاهت، موجودی کثیف به تصویر کشیده می‌شود.

بختاپوس شخصیتی بدخلق، خودخواه و خودبرتربین دارد. او صندوق‌دار رستوران است و هیچ علاقه‌ای به کارش ندارد. اختاپوس در زمان فراغت معمولا نقاشی می‌کشد و کلارینت می‌زند.

صاحب رستوران یک خرچنگ دریایی به نام آقای خرچنگ یا خرچنگ بداخلاق است که آزمند و عاشق پول و مال‌اندوزی است. او حاضر است برای پول بیشتر دست به هر کاری بزند. خرچنگ بداخلاق دختری با نام پرل دارد که یک نهنگ است.

از دیگر شخصیت‌های کارتون می‌توان از سندی (سنجاب ماده‌ی دانشمند که با استفاده از محفظه هوا در زیر آب زندگی کرده و در حال انجام تحقیقات خود است) و پلانکتون که می‌خواهد فرمول همبرگرهای آقای خرچنگ را بدزدد و همیشه نقشه‌هایی می‌کشد که شکست می‌خورد نام برد. لری میگو هم یک شخصیت با نقش کم در پویانمایی باب اسفنجی است که شخصیتی با تیپ ورزشکاری دارد. یکی دیگر از شخصیت‌های باب اسفنجی گری، حلزون باب اسفنجی است که حیوان خانگی او به شمار می‌رود. خانم پاف معلم مدرسه قایقرانی است. مرد پری‌دریایی و پسر صدفی دو ابرقهرمان کارتونی تلویزیونی و محبوب باب اسفنجی و پاتریک هستند.

 

نکاتی در مورد دوبله این سریال :

- این سریال با دوبله پرشین تون می باشد .

- به دلایلی تیتراژ ابتدایی این کارتون از نسخه ی منتشر شده در دانلودها حذف شده است که می توانید تیتراژ ابتدایی آن را (با دوبله فارسی) از لینک زیر دریافت نمایید .

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود تیتراژ ابتدایی با دو دوبله ی مختلف

- این مجموعه شامل ۲۰۰ قسمت می باشد که به مرور زمان در سایت قرار خواهد گرفت .

- فصل های ابتدایی کارتون تنها با کیفیت DVDRip موجود می باشند که در صورت وجود نسخه های با کیفیت تر برای فصل های جدیدتر ، نسخه های بهتر و HD جایگزین خواهند شد .

 

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۲ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۳ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۴ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۵ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۶ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۷ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۸ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۹ :     Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۰ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۱ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۲ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۳ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۴ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۵ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۶ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۷ :   Embedupload   |   Direct Link 

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۸ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۱۹ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۲۰ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۲۱ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۲۲ :   Embedupload   |   Direct Link

download دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePantsدانلود قسمت ۲۳ :   Embedupload   |   Direct Link

 

منبع: دانلودها




ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود فیلم The Lord of the Rings 1 با دوبله فارسی

دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و فانتزی The Lord of the Rings محصول ۲۰۰۱ آمریکا

( کیفیت خارق العاده ۷۲۰p و ۱۰۸۰p | لینک مستقیم به همراه ۱۰ لینک کمکی | اختصاصی فراصدا )

| به صورت دو زبانه : دوبله فارسی و زبان اصلی ( بدون سانسور و حذفیات ) |

The Lord of the Rings 2001 Dubbed دانلود فیلم The Lord of the Rings 1 با دوبله فارسی

نام فیلم : The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه ها)

ژانر : اکشن | ماجراجویی | درام | فانتزی

افتخارات : سیزدهمین فیلم برتر جهان | برنده ۴ جایزه اسکار در سال ۲۰۰۱

کارگردان : Peter Jackson

نویسندگان :  J.R.R. Tolkien, Fran Walsh

بازیگران : Elijah Wood, Ian McKellen, Orlando Bloom

تاریخ انتشار :  ۱۹ December 2001

محصول : آمریکا | نیوزلند

زبان : دوبله فارسی | انگلیسی

زمان : ۱۷۸ دقیقه

امتیاز : ۸٫۸/۱۰

کیفیت : Bluray 720p & 1080p

فرمت : MKV

حجم : ۱۹۵۰ مگابایت (۱٫۹ گیگابایت) و ۳۶۶۰ مگابایت (۳٫۶ گیگابایت)

رزولوشن : ۱۲۸۰×۵۳۴ | ۱۹۲۰×۷۹۶

وضیعت لینک های کمکی : تعداد ۵ پارت در حجم های ۴۲۰ مگابایتی

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

وضیعت لینک مستقیم : دائم (بدون محدودیت زمانی)

خلاصه داستان : یک حلقه‌ی باستانی که قرن‌ها پیش گم گشته بود، حالا دوباره پیدا شده و از دست تقدیر، به هابیتی جوان بنام فرودو رسیده است. وقتی که گندالف می فهمد که این حلقه، همان حلقه یگانه ارباب تاریکی، سائورون است، فرودو مجبور می شود این حلقه را به کوه نابودی برده و آن را از بین ببرد. با این وجود او تنها نمی رود و در این راه هشت یار دیگر به او در انجام ماموریتش کمک می کنند. یاران حلقه باید از میان کوه‌ها، جنگل‌ها، برف و بوران و تاریکی عبور کنند و با نیروهای شرور تاریکی در میان راهشان مقابله کنند. موفقیت آن‌ها در این ماموریت سخت، تنها امید برای خاتمه دادن به دوران حکومت ارباب تاریکی است.

حواشی فیلم : فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و تهیه شده در استودیوی نیو لاین سینما به عنوان پر فروشترین فیلم در زمان اکران خود توانست از محبوبیت جهانی برخوردار شود. این فیلم که با کمک جلوه‌های ویژه حرفه‌ای و با انیمیشن سازیه فوق العاده توسط نرم افزار ۳ بعدی ساز استودیوی تری‌ دی مکس تهیه شده ‌است، توانست به پدیده‌ای در زمان خود تبدیل شود. همچنین در ۱۹ دسامبر ۲۰۰۱ نمایش داده شد و یکی از موفقیت‌های باکس آفیس با درآمد ۸۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان محسوب می‌شود.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی به صورت دو زبانه ارائه شده اند. بدین صورت که هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است. به صورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد. جهت تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.


 

دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King 2003

فیلم فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز The Lord of the Rings: The Return of the King محصول ۲۰۰۳ انگلستان

( با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p | با لینک مستقیم | از دست ندهید )
نهمین فیلم برتر تاریخ سینمای جهان از نگاه IMDB 

 

The%20Return%20of%20the%20King%202003 دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King 2003

 

نام فیلم  : The Lord of the Rings: The Return of the King

ژانر : هیجان انگیز | ماجراجویانه | فانتزی

کارگردان : Peter Jackson

نویسنده : J.R.R. Tolkien, Fran Walsh

بازیگران : Elijah Wood, Viggo Mortensen and Ian McKellen

تاریخ انتشار :  ۱۹ December 2003

محصول : انگلستان

زبان : انگلیسی

زمان : ۲۰۱ دقیقه

امتیاز : ۸٫۹/۱۰

کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p

فرمت : MKV

حجم  : ۱۲۰۰MB

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

لینک دانلود : مستقیم – Direct

خلاصه داستان : دفرودو و سم مسیر خود به کوه دووم را ادامه می دهند تا بتوانند حلقهٔ اصلی را نابود کنند اما نمی دانند که گالوم، دوست قدیمیشان روهان و گاندر نیز آنها را دنبال می کنند تا در جنگ سختی که پیش رو خواهند داشت آنها را همراهی کنند…


 

دانلود فیلم The Lord Of The Rings 3 دوبله فارسی

 

 

 

نام فارسی فیلم : ارباب حلقه ها – بازگشت پادشاه
منتشر کننده : ایران فیلم
ژانر : اکشن ، ماجرایی ، فانتزی
لینک IMDB
امتیاز : ۱۰ / ۸,۹
کیفیت : Bluray720p   | فوق العاده
حجم : ۱۲۰۰ مگابایت
اسکرین شات : دارد
دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : فرودو، سم و گالوم به سرزمین تاریک موردور نزدیک می شوند. در همین حال یاران گاندولف متشکل از آراگون، لگولاس و گیملی با دوستان هابیت خود، پپین و مری در آستانه نبرد آیزنگارد دوباره متحد می شوند. از یک سو فرودو در راه موردور با یک عنکبوت غول آسای مرگ بار مواجه می شود و از سوی دیگر گاندولف و پپین در راه شهر میناس تریث هستند. آنها در تلاشند تا اهالی شهر را از خط تجاوزی که آنها را تهدید می کند آگاه سازند، سرانجام …

 

| نهمین فیلم برتر جهان و برنده ۱۱ جایزه اسکار در سال ۲۰۰۳ |

منبع لینک مستقیم اختصاصی دانلود کرال

 برای خرید اکانت VIP اینجا کلیک کنید

 دانلود با لینک مستقیم

 دانلود با لینک کمکی پارت ۱

 دانلود با لینک کمکی پارت ۲

 دانلود با لینک کمکی پارت ۳

 اسکرین شات

حجم فایل:  ۱٫۲ GB

کیفیت: BluRay 720p | فوق العاده

 
 

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 1 (درجستجوی پادشاه)

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) BRrip 900mb



آموزش دانلود از Hip file : برروی لینک زیر کلیک نمایید و در صفحه ی باز شده 20 ثانیه صبرنمایید و سپس برروی گزینه ی File download کلیک نمایید و کمی صبر نمایید تا صفحه ی جدید باز شود و در صفحه ی باز شده تیک 







دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001
HipFile / UploadBaz / UpToBox

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 2 (اتحاد دو برج)

The Lord Of The Rings II : The Two Towers (2002) [EE] Brrip 998MB

آموزش دانلود از Hip file : برروی لینک زیر کلیک نمایید و در صفحه ی باز شده 20 ثانیه صبرنمایید و سپس برروی گزینه ی File download کلیک نمایید و کمی صبر نمایید تا صفحه ی جدید باز شود و در صفحه ی باز شده تیک 

 

دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Two Towers 2002

HipFile / UploadBaz / UpToBox

 

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 3 (درجستوجوی پادشاه)

 

The Lord Of The Rings III : The Return of the king (2003) [EE] Brrip 1.15GB

 

 

آموزش دانلود از Hip file : برروی لینک زیر کلیک نمایید و در صفحه ی باز شده 20 ثانیه صبرنمایید و سپس برروی گزینه ی File download کلیک نمایید و کمی صبر نمایید تا صفحه ی جدید باز شود و در صفحه ی باز شده تیک 

 

دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King 2003

 

HipFile / UploadBaz ( Part 1 - Part 2 - Part 3

 
 



ارسال توسط احمد عیوضی

 

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم


 


 

دانلود فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم با لینک مستقیم |

| ۲۱۴ امین فیلم برتر جهان و نامزد ۳ جایزه اسکار در سال ۲۰۱۱ |

نام فیلم : هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم ( آخرین قسمت )
ژانر : تخیلی ، درام ، خانوادگی
امتیاز: ۱۰ / ۸٫۱

فرمت : ۳gp

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دانلود رایگان
خلاصه داستان : داستان به پایان خود نزدیک می شود و وقت رویارویی هری و ولدمورت است. در این جدال نیکی در برابر بدی قرار گرفته و مشخص نیست چه کسانی در کنار هری و در دفاع از هاگوارتز به میدان خواهند آمد. هری پیروز می شود یا ولدمورت بدذات؟ هری در این نبرد جان خود را از دست می دهد یا …


لینک دانلود بافرمت 3GP

 





پسورد :www.movieha1.ir 
 

دانلود فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول دوبله فارسی

|| با کیفیت بسیار عالی Bluray 720p و حجم ۱۰۷۰ مگابایت  ||

لینک مستقیم از سرور قدرتمند دانلود کرال

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1

ژانر: ماجرایی ، خانوادگی ، فانتزی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۶

کیفیت : ۷۲۰p  |  فوق العاده

حجم :  ۱۰۷۰ مگابایت

حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : ولدمورت قوی تر شده و قدرتش در حال رشد است. در حال حاضر وزارت سحر و جادو و هاگوارتز در کنترل اوست . هری، رون و هرماینی تصمیم گرفته‌اند کار دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جان پیچ ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست بدهند. اما برای این ۳ نفر و بقیهٔ دنیای جادوگری امید کمی باقی‌مانده است.

 

 

منبعلینک مستقیم اختصاصی دانلود کرال

 

 دانلود با لینک مستقیم

 Part1: HipFile | RodFile | UploadBaz

 Part2:  HipFile | RodFile | UploadBaz

 Part3:  HipFile | RodFile | UploadBaz

حجم فایل: ۱۰۷۰ MB

کیفیت: ۷۲۰p  |  فوق العاده

 
 
 
 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه


 


 

|دانلود فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه با لینک مستقیم|

| نامزد دریافت ۱ جایزه اسکار در سال ۲۰۱۰ و برنده ۸ جایزه معتبر بین المللی دیگر |

نام فیلم : هری پاتر و شاهزاده دورگه

ژانر: تخیلی ، خانوادگی ، فانتزی

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۳

فرمت : ۳gp

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دانلود رایگان

خلاصه داستان : در این فیلم هری پاتر در سال ششم هاگوارتز تحصیل می‌کند. هری در این سال تحصیلی برای اولین بار کلاس‌های خصوصی با دامبلدور دارد که در آنها به مرور و بازبینی خاطرات لرد سیاه می‌پردازند. این داستان مقدمه‌ای بر قسمت آخر هری پاتر محسوب شده و برای واپسین بار، هری و دوستانش در مدرسه هاگوارتز حضور می‌یابند.

 

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و محفل ققنوس


 


 

|دانلود فیلم هری پاتر و محفل ققنوس با لینک مستقیم و رایگان|

| نامزد ۲ جایزه بفتا فیلم و برنده ۱۲ جایزه بین المللی دیگر در سال ۲۰۰۸ |

نام فیلم : هری پاتر و محفل ققنوس

ژانر: تخیلی ، خانوادگی ، فانتزی

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۴

فرمت : ۳gp

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دانلود رایگان

خلاصه داستان : در این سال هری پاتر در مقطع پنجم دروس هاگوارتز است و باید امتحانات سمج(سطوح مقدماتی جادوگری) بدهد در ضمن هم وزارت سحر و جادو باور نمی‌کند که لرد ولدمورت بازگشته است و از این جهت هری پاتر و دامبلدور را تحت فشار می گذارد تا اینکه در آخر …

 


لینک دانلود بافرمت 3GP

 





پسورد :www.movieha1.ir 
 

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و جام آتش


 


 

|دانلود فیلم هری پاتر و جام آتش با لینک مستقیم و رایگان|

| نامزد ۱ جایزه اسکار و برنده ۱۰ جایزه معتبر دیگر درسال ۲۰۰۶ |

نام فیلم : هری پاتر و جام آتش
ژانر: ماجرایی ، خانوادگی ، فانتزی
امتیاز: ۱۰ / ۷٫۵
فرمت : ۳gp
دانلود رایگان
دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : در این داستان چند اتفاق مهم روی می دهد.اول از همه در جام جهانی کوییدیچ مرگخواران به چادر ها حمله میکنند و آشوب به پا میکنند و شخصی به نام بارتی کرواچ پسر علامت شوم را به آسمان میفرستد ولی تقصیر برگردن جن خانگی پدرش می افتد . مسابقات سه جادوگر هم برگزار میشود که هری پاتر از مدرسه هاگوارتز ، ویکتور کرام از مدرسه دورمشترانگ ، فلور دلاکور از مدرسه بوباتون و سدریک دیگوری از مدرسه هاگوارتزاز شرکت کنندگان آن هستند.در این مسابقهاتفاقاتی روی مدهد که هری با لرد ولدمورت میجنگد و با مرگ سدریک مواجه میشود.

 
 

فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان (دوبله فارسی)

.::: دانلود فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p –بدون سانسور و حذفیات|

 

هری پاتر و زندانی آزکابان

 

 

خلاصه داستان : هری سومین سال را در مدرسه هاگوارتز سپری می کند و مشکلات جدیدی در انتظار او هستند. قاتل محکوم، سیریوس بلک از زندان جادوگران گریخته است و اکنون به دنبال هری می آید.

 

هری پاتر و زندانی آزکابان

 
 
 

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و تالار اسرار


 


 

|دانلود فیلم هری پاتر و تالار اسرار با لینک مستقیم و رایگان|

| نامزد ۲ جایزه بفتا فیلم و برنده ۱۲ جایزه بین المللی دیگر در سال ۲۰۰۳ |

نام فیلم : هری پاتر و تالار اسرار

ژانر: تخیلی ، خانوادگی ، فانتزی

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۲

فرمت ۳gp

دانلود رایگان

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : در مدرسه جادوگری سال تحصیلی آغاز می گردد. طلسمی گربه سرایدار و چند نفر را خشک می کند، همه ی افراد به هری شک می کنند، او برای اثبات بی گناهیش بدنبال مکان تالار اسرار می گردد که در این میان …

 

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و سنگ جادو با حجم کم

 

نام  فیلم : هری پاتر و سنگ جادو

ژانر: تخیلی ، خانوادگی

فرمت : MKV | 3gp

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۳

کیفیت : ۷۲۰p

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : اتفاقات بد زندگیه هری، با آمدن هاگرید تمام می شود و او دعوت نامه باورنکردنیه مدرسه جادوگران جوان را دریافت میکند. هری آنجا متوجه قدرت خارق العاده خود در جادوگری می شود ولی …

 

 

 

با فرمت ۳gp

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و سنگ جادو با حجم کم دانلود فیلم از لینک مستقیم

دانلود فیلم دوبله فارسی هری پاتر و سنگ جادو با حجم کم پسورد : www.sinama7.com

————-

لینک دانلود با کیفیت بالا فرمت mkv

 

کیفیت ۷۲۰p فیلم :

 

Part1: Uploaded | FileCloud | UptoBox | HipFile | RodFile | UploadBaz | PutLocker

 Part2: Uploaded | FileCloud | UptoBox | HipFile | RodFile | UploadBaz | PutLocker

 Part3: Uploaded | FileCloud | UptoBox | HipFile | RodFile | UploadBaz | PutLocker

 

 

 




ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود فیلم The Host 2013

دانلود فیلم The Host 2013

دانلود با لینک مستقیم

 



تعداد بازديد : 87




تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود سریال ویلای من



تاریخ انتشار : سال ۲۰۱۳-۱۳۹۲ انتشار : مووی وُژانر: کمدی ,اچتماعیحجم سریال : ۱۵۰ الی ۴۰۰تعداد قسمت ها: ۴۰
===============================================





ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی
  • 4
 
دانلود فیلم فوق العاده زیبا و دیدنی تنهایی با لینک مستقیم

دانلود فیلم فوق العاده زیبا و دیدنی تنهایی با لینک مستقیم

لینک دانلود اضافه شد

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود


http://www.samenblog.com/uploads/p/persianfilm10/193190.jpg

محصول : ایران

ژانر : اجتماعی/پلیسی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : آرش معیریان

حجم :  ۶۲۴ – ۳۸۶  MB

فرمت : MP4

بازیگران: فرامرز قریبیان ،امیر حسین آرمان، میرطاهر مظلومی، کورش سلیمانی،سیما خضر آبادی و …

خلاصه داستان فیلم تنهایی : روزبه که مترجم وزارت دارایی است به طور ناخاسته از سوی عوامل بیگانه مورد سوء استفاده قرار میگیرد ، مامورین وزارت اطلاعات که از مدت ها قبل او را تحت نظر داشته اند ، از روزبه میخواهند تا با عامل بیگانه که در یکی از سفارت های خارجی در کشور است به همکاری ادامه دهد 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:دانلود فیلم تنهایی,,
ارسال توسط احمد عیوضی
  • 4
 
دانلود فیلم فوق العاده زیبا و دیدنی دربست تا لواسون با لینک مستقیم

نام فیلم : دربست تا لواسان

گروه فیلم: اجتماعی/طنز

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : جواد مزدآبادی

بازیگران : سحر ذکریا ،مهران غفوریان، بهنوش بختیاری ،مهدی فقیه ،کریم قربانی، محمد فیلی، شهرام ابراهیمی، سوگل طهماسبی و …

خلاصه فیلم : داستان زندگی سه پیرمرد در خانه سالمندان می پردازد،که چند ماهی است بدون هیچ ملاقات کننده ای در آسایشگاه سالمندان هم اتاق هستند؛ حس مشترک تنهایی و انزوای این سه پیرمرد در آسایشگاه سبب می شود، هر سه تصمیم به فرار بگیرند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:دانلود فیلم دربست تا لواسون,,
ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود بازی اندروید

 

دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:دانلود بازی اندرویت,,
ارسال توسط احمد عیوضی

منتشر کننده : دانلود نیوز
ژانر : سریال ایرانی / طنز و سرگرمی
کیفیت : خوب تا عالی
کارگردان : مهران مدیری
بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه  خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…
خلاصه داستان : بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدا بیامرزشون.










ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:دانلود سریال شوخی کردم آپدیت ,دانلود سریال شوخی کردم دانلود ,دانلود سریال شوخی کردم نرم افزار ,دانلود سریال شوخی کردم نسخه جدید ,دانلود سریال شوخی کردم بروزرسانی ,دانلود سریال شوخی کردم اموزش ,دانلود سریال شوخی کردم سریال نامبر ,دانلود سریال شوخی کردم کد ,دانلود سریال شوخی کردم دانلود رایگان ,دانلود سریال شوخی کردم کتاب پی دی اف ,دانلود سریال شوخی کردم دمو ,دانلود سریال شوخی کردم پیش نمایش ,دانلود سریال شوخی کردم نسخه رایگان ,دانلود سریال شوخی کردم تصویر ,دانلود سریال شوخی کردم درایور ,دانلود سریال شوخی کردم اخرین نسخه ,دانلود سریال شوخی کردم خواندن ,دانلود سریال شوخی کردم کتاب الکترونیکی ,دانلود سریال شوخی کردم ورژن جدید نرم افزار ,دانلود سریال شوخی کردم اپدیت جدید نرم افزار ,دانلود سریال شوخی کردم دانلود رایگان ,دانلود سریال شوخی کردم پی دی اف نرم افزار ,دانلود سریال شوخی کردم نسخه قدیمی نرم افزار ,دانلود سریال شوخی کردم فیلم ,دانلود سریال شوخی کردم اهنگ ,دانلود سریال شوخی کردم بازی ,,
ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود فیلم کمین با لینک مستقیم

خلاصه داستان فیلم کمین :

چند مامور وزارت اطلاعات ماموریت دارند تا از یک پروفسور علم ژنتیک ایرانی در مقابل عوامل دشمنان خارجی محافظت کنند. از طرفی دکتر رستگار جاسوس خارجی ها با مریم دختر پروفسور طرح دوستی می ریزد و …

******* ******* ******* ******* ******* ******* *******

موضوع : اجتماعیحجم : ۱۰۷۳ مگابایتمدت زمان: ۱۲۸ دقیقهمحصول : ایرانسال ساخت : ۱۳۹۱کارگردان : شهرام شاه حسینیبازیگران : بیژن امکانیان , احمد ساعتچیان , احسان عیوضی نژاد , بهشاد چنگیزی , نوید غیاثی و…توضیحات و اخبار این اثر :در این فیلم بیژن امکانیان، احمد ساعتچیان و احسان عیوضی نژاد و…حضور دارند. سال تولید فیلم ۱۳۹۱ و مدت آن ۱۲۸ دقیقه است.

******* ******* ******* ******* ******* ******* *******

 

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی
دانلود سریال شاهگوش


| دانلود سریال با لینک مستقیم |


| تا قسمت 28 آماده دانلود می باشد |

 

ژانر : طنز ، اجتماعیکارگردان : داوود میر باقریبازیگران : فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوستسال تولید : 1392خلاصه داستان : گندم و امیرعلی که هر دو در رشته الکترونیک نخبه هستند دل در گرو مهر هم دارند. اما پدر گندم که صاحب کله پزی عدالت است به هزار و یک دلیل با وصلت این جوان مخالف است، اما درست وقتی که امیرعلی فکر میکند قدمی به نرم کردن دل آقا رحمان نزدیک شده، حادثه ای تمام رویاهای او را در هم میریزد…
 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:دانلود سریال شاهگوش آپدیت ,دانلود سریال شاهگوش دانلود ,دانلود سریال شاهگوش نرم افزار ,دانلود سریال شاهگوش نسخه جدید ,دانلود سریال شاهگوش بروزرسانی ,دانلود سریال شاهگوش اموزش ,دانلود سریال شاهگوش سریال نامبر ,دانلود سریال شاهگوش کد ,دانلود سریال شاهگوش دانلود رایگان ,دانلود سریال شاهگوش کتاب پی دی اف ,دانلود سریال شاهگوش دمو ,دانلود سریال شاهگوش پیش نمایش ,دانلود سریال شاهگوش نسخه رایگان ,دانلود سریال شاهگوش تصویر ,دانلود سریال شاهگوش درایور ,دانلود سریال شاهگوش اخرین نسخه ,دانلود سریال شاهگوش خواندن ,دانلود سریال شاهگوش کتاب الکترونیکی ,دانلود سریال شاهگوش ورژن جدید نرم افزار ,دانلود سریال شاهگوش اپدیت جدید نرم افزار ,دانلود سریال شاهگوش دانلود رایگان ,دانلود سریال شاهگوش پی دی اف نرم افزار ,دانلود سریال شاهگوش نسخه قدیمی نرم افزار ,دانلود سریال شاهگوش فیلم ,دانلود سریال شاهگوش اهنگ ,دانلود سریال شاهگوش بازی ,,
ارسال توسط احمد عیوضی
دانلود سریال ساخت ایران

| دانلود سریال با لینک مستقیم |

| تمامی قسمت ها آماده دانلود می باشد |

 




ژانر : طنز ، اجتماعیکارگردان : محمد حسین لطفیبازیگران : محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، فرهاد اصلانی ، گوهر خیراندیش ، بهنام تشکر ، بهاره رهنما و الیکا عبدالرزاقیسال تولید : 1392تعداد قسمت ها : 13 قسمتخلاصه داستان : محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند .


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:دانلود سریال ساخت ایران آپدیت ,دانلود سریال ساخت ایران دانلود ,دانلود سریال ساخت ایران نرم افزار ,دانلود سریال ساخت ایران نسخه جدید ,دانلود سریال ساخت ایران بروزرسانی ,دانلود سریال ساخت ایران اموزش ,دانلود سریال ساخت ایران سریال نامبر ,دانلود سریال ساخت ایران کد ,دانلود سریال ساخت ایران دانلود رایگان ,دانلود سریال ساخت ایران کتاب پی دی اف ,دانلود سریال ساخت ایران دمو ,دانلود سریال ساخت ایران پیش نمایش ,دانلود سریال ساخت ایران نسخه رایگان ,دانلود سریال ساخت ایران تصویر ,دانلود سریال ساخت ایران درایور ,دانلود سریال ساخت ایران اخرین نسخه ,دانلود سریال ساخت ایران خواندن ,دانلود سریال ساخت ایران کتاب الکترونیکی ,دانلود سریال ساخت ایران ورژن جدید نرم افزار ,دانلود سریال ساخت ایران اپدیت جدید نرم افزار ,دانلود سریال ساخت ایران دانلود رایگان ,دانلود سریال ساخت ایران پی دی اف نرم افزار ,دانلود سریال ساخت ایران نسخه قدیمی نرم افزار ,دانلود سریال ساخت ایران فیلم ,دانلود سریال ساخت ایران اهنگ ,دانلود سریال ساخت ایران بازی ,,
ارسال توسط احمد عیوضی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1981
بازدید کل : 305222
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1