دانلود نسخه جدید بازی فروت نینجا Fruit Ninja Android – فروت نینجا Fruit Ninja یکی از بازیهای محبوب گوشی های هوشمند است.شما در این بازی به عنوان یک نینجا باید میوه ها را تکه تکه کنید و امتیاز بگیرید، البته باید مراقب بمب ها هم باشید…

Fruit Ninja Android دانلود بازی فروت نینجا اندروید Fruit Ninja v1.9.5

_________________________________________________________

  دانلود بازی فروت نینجا اندروید نسخه Fruit Ninja v1.9.5 – با حجم 43 مگابایت

دانلود :   آپلود بوی  اکسپرس لیچ 

___________________

  دانلود بازی فروت نینجا اندروید نسخه Fruit Ninja v1.7.7 – با حجم 15 مگابایت

دانلود :    اکسپرس لیچ 




ارسال توسط احمد عیوضی

دانلود انیمیشن JLA Adventures Trapped in Time 2014 – لیگ عدالت جویان ( بتمن و سوپرمن ) دوباره متحد شده اند و می خواهند لکس لوتر و لژیون نابودی که میخواهد با استفاده از اشعه هایی که در ماهواره هایش به حجم یخ های قطبی بیافزاید تا سطح آب اقیانوس ها را پایین ببرند و سرزمین های جدیدی را برای حکمرانی خودشان از زیر آب بیرون آورند مبارزه و نابود کنند.

JLA Adventures Trapped in Time 2014 دانلود فیلم انیمیشن JLA Adventures Trapped in Time 2014

نام فیلم انیمیشن : لیگ عدالت جویان – به دام افتاده در زمان  JLA Adventures – Trapped in Time

ژانر فیلم : انیمیشن، اکشن، خانوادگی، علمی تخیلی

سال پخش : 2014

زبان : انگلیسی

کیفیت: اچ دی 720p web-dl

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی

Turbo 2013 cover دانلود فیلم انیمیشن دوبله فارسی Turbo 2013

نام انیمیشن : توربو Turbo

ژانر فیلم : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال پخش : 2013

کیفیت: بلوری اچ دی و فول اچ دی BDRip 720p/ BDRip 1080p

زبان : انیمیشن دوبله فارسی

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی

مجموعه سوم فصل سوم افسانه کورا - The Legend of Korra S03E07-09

 

خلاصه داستان:

سرانجام فصل سوم انیمیشن محبوب و دوست داشتنی آواتار: افسانه ی کورا عرضه شد. داستان فصل سه -با نام تغییر- در راستای فصل های یک و دو و بازشدن دروازه ارواح توسط اوتار کورا است و ماجرا بیشتر درباره تحولات دنیا پس از مبارزه کورا با واتو و اونولاک است که باعث میشود ارواح و مردم معمولی همراه هم  زندگی کنند و ….

مدیر دوبلاژ:

ثمین مظفری

ناظر کیفی :

مهرداد رئیسی

گویندگان:

-

مدت زمان انیمیشن:

به طور میانگین هر قسمت 22 دقیقه

 

علاقمندان محترم آثار دوبله گلوری ، بمنظور احترام به شما عزیزان کلیه لینک های پرداخت اجباری جهت دانلود، برداشته شده و آثار بطور رایگان نیز قابل دانلود هستند. خواهشمندیم در راستای حمایت از گلوری و تداوم و توانایی ارائه آثاری بیشتر و بهتر، هزینه دوبلاژ هر اثر را از طریق لینک پرداخت داده شده بپردازید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی


 

موضوع: اکشن, ماجراجویی, درام

سال تولید: ۲۰۱۳
محصول: آمریکا
کارگردان: Harald Zwart
بازیگران: Lily Collins, Jamie Campbell Bower, Robert Sheehan
خلاصه داستان فیلم The Mortal Instruments City of Bones 2013 : دختری نوجوان و معمولی اهل شهر نیویورک به نام کلاری فری ( لیلی کالینز ) پس از اینکه مادرش بطور ناگهانی مفقود می شود، متوجه حقیتی درباره خود می شود و آن اینکه وی در اصل نه یک انسان، بلکه عضو گروه جنگجویان نیمه انسان – فرشته هست که همواره در حال مبارزه با پلیدی ها به منظور دفاع از دنیا هستند. حال کلاری باید به این گروه از فرشته ها ملحق شود و به منطقه ای به نام « دنیای زیرزمینی » برود و با پلیدی ها مبارزه کند و…






ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی

شما در این بازی بسیار زیبای Panda run by Divmob می بایست کنترل این پاندای شیطون و باحال را در دستانتان گرفته و در این این مسیر پر فراز و نشیب و صد البته پرخطر از آن مراقبت کرده تا جان خود را از دست نداده و بتواند به راحتی به مقصد نهایی خود برسد ، شما می بایست در این بازی بسیار زیبا با حیوانات مختلف جنگ کرده با گرفتن سکه ها امتیازات بازی خود را بالابرده و به بازی خود ادامه داده تا برنده این چالش هیجان انگیز باشید ، این بازی در مراحل مختلف دارای گیم پلی های مختلفی می شود مانند سبک ران ، جنگی و ... که باعث می شود تا شما عزیزان به هیچ عنوان از این بازی احساس زدگی پیدا نکنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی

کی از زیباترین وسرگرم ترین بازی های سیمبین را می تواند بازی Disney's the jungle book دانست,این بازی بسیار زیبا که به تازگی برای سیمبین طراحی شده است می تواند شما را با رابط داستانی زیبا و منحصر به فردی که دارد ساعت ها شما رامجذوب به این بازی کند,شما در این مسیر پر پیچ خم می بایست از طعمه ها بگذرید و با استفاده از طناب هایی که در درختان آویزان شده است خود را تاب دهید و از درختی به درخت دیگر پرتاب شوید,سکه ها , سسیب ها و البته الماس ها را در مسیر خود جمع کنید تا بتوانید برنده ی این بازی بسیار زیبا باشید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط احمد عیوضی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1974
بازدید کل : 305215
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1